miercuri, 24 noiembrie 2010

Basel-CFR

Ce sa va zic!? Cine nu s-a uitat la meci a facut foarte bine! Nu am mai vazut o echipa jucand asa de slab in UCL. Lasa ca am vazut-o aseara. Kivuvu asta n-are nicio treaba cu fotbalul iar Traore cred ca e indragostit. In rest numai jucatori de pluton, de nivelul Ligii 1 dar de pe la coada. Singurii jucatori de la CFR care si-au mai dat interesul au fost Tony si Rada, singurul roman din primul 11 al CFR-ului si al treilea din tot lotul. Asta spune multe. Sa stiti ca la un moment dat nici nu stiam cu cine sa tin. La CFR era numai un roman, care a fost printre cei mai buni de pe teren iar astia de la Basel erau imbracati foarte asemanator Stelei...hmmm, asta ma pusese pe ganduri. Pana la urma am tinut cu astia-n alb dar tot umbra Stelei a batut.
Si Basel e o echipa destul de slaba dar au avut jucatori mai dornici de victorie si chiar mi-au placut cativa: Shaqiri destul de rapid si cu un control bun al balonului, Almerares, un jucator complet; l-am vazut si la creatie si la inchidere si in fata portii, de altfel el a fost si singurul marcator de aseara, si nu in ultimul rand mi-a placut Tembo, un jucator de travaliu, acest Banel al Basel-ului daca vreti, cred ca a avut vreo 35-40 de incursiuni pe partea dreapta si a centrat de cel putin 25 de ori.
Una peste alta Basel merita victoria si mai bine ca s-a intamplat asa daca tinem cont si de turbaciunea de Cartu

care ne aminteste totusi ca suntem noi, romanii aia necivilizati, tiganii aia, care dau in cap la colt de strada. Ce ne trebuie noua Europa?! lasa mai, sa stam in bucatica noastra de pamant, sa ne vedem de oile si de ciobanii nostrii, si daca e sa ramanem cu ceva anul asta din Europa, cu asta ramanem.
Hai ca m-am aprins cu marlaniile astea. Sper sa-i dea o amenda asa s-o simta Mister Demolation Man.
Trecand peste asta vroiam sa va mai arat si o statistica care spune tot:Suturi catre poarta 15-3 in favoarea elvetienilor dintre care niciunul din partea noastra pe spatiul portii; e adevarat ca si gazdele au avut numai 2. Cornere: 6 la 0 tot pentru elvetieni si nu mai zic de posesie - numai 38% pentru noi.
In concluzie, CFR Cluj este out din Europa. Chiar daca castigam urmatorul meci cu Roma acasa la scor, golul din Gruia marcat de elvetieni este decisiv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu