vineri, 5 noiembrie 2010

Steaua castiga dupa 4 ani in Europa

Suprem, Steaua a aratat ca o adevarata echipa care ar putea face fata cu brio in Europa. Ma bucur ca am anticipat intr-un fel victoria prin ce am postat ieri dar ma bucur mai mult pentru ei, pentru jucatori, pentru antrenor, pentru suporteri pentru ca meritau de mult sa simta un puternic sentiment de satisfactie si de descatusare, sa mai lasam si noi amaraciunea de dupa fiecare meci al Stelei in Europa timp de mai bine de 4 ani.
Bai baieti, mi-a placut tare Steaua aseara! voua? ce entuziasm, ce foame de victorie, cata daruire, am vazut dezvoltandu-se in ei un adevarat spirit inflacarat, ati vazut cum a cazut primul gol: jumatate de echipa ros-albastra era in careu claie peste gramada impingand intr-un final mingea-n poarta; Gardos a marcat norocos, dar golul e al intregii echipe, la propriu. Daca te-ai uitat aseara la meci nu ai cum sa nu-l lauzi pe Ricardo Gomes care nu numai ca a jucat la inchidere extraordinar, dar a mai si creat anumite faze ofensive foarte bune ale militarilor, Gardos pe care il consider la un nivel mai ridicat ca a lui Goian in urma cu 3 ani; au cam aceasi alonja dar ex-stelistul nu conducea mingea asa de bine cu piciorul la fel cum o face actualul stelist. L-am vazut pe Banel dribland, centrand, alergand ca bezmeticul parca mai eficient ca alta data, Tatarusanu care-si merita fiecare cent din banii care i-a platit JiJi pe el si cred cu tarie ca este cel mai bun portar pe care l-a avut Steaua in ultimii 24 de ani, pentru ca am un respect deosebit fata de Helmuth Duckadam, si nu in ultimul rand Stancu, care prin plasarile lui extraordinare reuseste sa creasca eficacitatea fazelor de poarta ale Stelei.
Un singur aspect m-a deranjat aseara in Ghencea, dar n-o sa vi-l spun eu, ci il citez pe Mihaita Nesu: "Steaua e singura echipă din România care ne face să fim mîndri în cupele europene. Păcat că nu vine mai multă lume la stadion!"
Inainte de a incheia vreau sa-i multumesc lui Stevie G ca a rapus calaul Stelei din urma cu 2 meciuri si ne-a dat o mana de ajutor in lupta pentru calificare, dar asta nu inseamna ca o va lasa ma moale etapa viitoare din Ghencea... "Sîntem favoriţi la calificare, mai ales că Liverpool a bătut-o pe Napoli. Englezilor o să le fie greu în Ghencea. Pînă atunci, trebuie şi putem să batem Rapidul luni" spune Gardos in incheiere...si eu va spun: Steaua, Victor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu