vineri, 3 decembrie 2010

Inca un pas pana la primavara europeana! Steaua 1- 1 Liverpool


O sa incep direct si o sa afirm ca Steaua a fost mult peste Liverpool. Trebuia s-o batem! Si mai important ca puteam s-o batem. Am reusit sa dominam, sa stapanim jocul, sa pasam mult si destul de bine dar pierdeam din viteza in fata portii si e foarte greu sa marchezi daca esti lent. Una peste alta a avut Stancu o ocazie monumentala de care si-a batut joc si nu numai, au mai fost si altele din care puteam foarte bine sa marcam.
E adevarat ca Hodgson a trimis in teren o formula mai de mana a doua care nu a avut forta din meciul de la Liverpool. Cu atat mai mult trebuia s-o batem! Au venit prea relaxati englezii. Ei s-au vazut invingatori inca de la urcarea in avion spre Romania si noi parca nu am vrut sa profitam de naivitatea lor si sa-i pedepsim. Asta este suparator.
"Chiar daca au facut un joc bun, stelistii au ratat nepermis, iar Liverpool a avut o jumatate de ocazie si au dat gol. A gresit Reina la gol, dar Steaua putea sa bata si sa se califice usor! Doamne, doamne, ce ocazii am avut. Mare lucru nu mi s-a parut schimbat la Steaua, dar nici Liverpoool nu mai e ce a fost. Prea multi au stat pe fund, nu aveau cum sa dea gol decat intamplator...au fost mult prea prudenti, dar au facut un meci bun. Steaua are sanse numai daca se duce la Napoli si face un joc inteligent cu un pressing necrutator in jumatatea lor de teren" , a spus Dumitru Dragmomir.



S-a terminat 1-1 si marcatorii sunt Iovanovici pentru Liverpool in minutul 18 cu o lovitura de cap bine plasata dupa o centrare perfecta a lui Babel si Bonfim pentru Steaua in minutul 61 dupa o grava greseala a lui Reina care scapa printre picioare o minge relativ moale trimisa de Bonfim cu capul.


“Este un rezultat echitabil. Avem timp sa ii multumim lui Bonfim. Lacatus ne-a spus sa jucam si mai bine si sa atacam. Ne-a spus ca suntem valorosi si ca putem marca. Ne bucuram pentru acest rezultat. Avem ultimul meci la Napoli, unde vom merge sa jucam cel putin la fel de bine ca in meciul de astazi. Daca mergem sa ne aparam nu avem nicio sansa. O calificare in primavara europeana ar salva tot turul, pe care l-am terminat foarte prost. Locul Stelei nu este acolo. Atmosfera este foarte buna. A fost putin frig dar ne-am obisnuit”, a spus Cristi Tanase.
"La Napoli va fi lupta finala! Domnul Lacatus ne-a incurajat la pauza. E important sa ai un antrenor care stie sa vorbeasca cu jucatorii si sa-i motiveze, cum e nea' Marius. Reina e un portar mare, il apreciez, dar a comis-o. La Napoli va fi un meci pe viata si pe moarte. Si noi suntem o echipa puternica, si ei sunt valorosi, deci va fi un meci frumos.", a declarat Bogdan Stancu.
Antrenorul cormoranilor ne-a laudat, a mentionat ca meritam calificarea, i-a placut atmosfera de pe Ghencea si a recunoscut ca l-a ingrijorat aceasta postura de ultima sana a Stelei in lupta pentru calificare. Intrebat ce jucatori a remarcat la Steaua, Hodgson a raspuns: Angelov, Latovlevici si Tanase. Eu nu pot sa spun decat ca sunt perfect de acord cu el. Imi pare rau ca nu s-a numarat si Stancu printre ei; asta ar fi insemmnat probabil ca motanul sa fi inscris golul victoriei ca sa se regaseasca pe buzele tehnicianului englez.

Napoli, venim sa ne calificam!


Acum suntem cu gandul la Napoli. Am muncit pana acum in 5 etape ca sa ajungem in fata ultimei sanse de a continua visul european. E adevarat...un pas mai avem...dar ce pas mare...Trebuie "doar" sa plecam neinvinsi de la Napoli si gata! Suntem in primavara europeana! Ce sa facem?! Trebuie sa speram pana in ultima clipa mai ales acum cand avem sanse reale de a ne califica mai departe.

2 comentarii:

  1. Arunca o privire pe sport.onmysite.ro poate te intereseaza vreun widget de sport.
    - Program meciuri, clasament, rezultate

    *se pot prelua gratuit

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua ma numesc sophia peter din Statele Unite. Sunt aici pentru a depune mărturie despre o mare și puternică casetă de vrăji numită preot jungunu, am fost atât de confuză și devastată când iubitul meu m-a părăsit pentru o altă fată. Aveam nevoie de el înapoi cu disperare, pentru că îl iubeam atât de mult. Așa că m-a ajutat să arunc o vraja de dragoste de întoarcere asupra soțului meu și tocmai în 48 de ore soțul meu s-a întors la mine plângând și cerându-mi iertarea. preotul jungunu l-a eliberat să știe cât de mult am iubit și l-am dorit înapoi. Și El a deschis, de asemenea, ochii pentru a imagina câtă dragoste avem în comun. Pe măsură ce scriu această mărturie acum sunt cea mai fericită femeie de pe pământ. Vreau să recomand această casă de vrăjire excelentă tuturor celor care au cu adevărat nevoie de o soluție urgentă pentru o distrugere a dragostei Trimiteți un e-mail la; drjungunusolutionspell@gmail.com.

    RăspundețiȘtergere