vineri, 12 noiembrie 2010

Steaua in semifinale, Becali la biserica!

Lovitura de start in meciul de aseara au avut-o superterii stelisti care au aruncat cu petarde, torte si scaune  provocand intreruperea partidei obligand astfel interventia jandarmilor. A fost o bataie generala timp de aproximativ 9 minute, spiritele linistindu-se doar dupa ce 380 de suporteri stelisti au fost evacuati in suturi de pe stadion.  Daca Steaua se teme ca va plati pentru haosul provocat aseara in Giulesti de fanii din Ghencea, Presedintele Ligii, Dumitru Dragomir, spune ca nici Rapid si nici Steaua nu risca vreo sanctiune dupa partida de aseara din Giulesti. In tot acest timp al nebuniei create de fanii Stelei, oficialii ambelor tabere au avut o repriza de cearta pe teren, Sumudica si Ianuli, un oficial al Stelei au fost la un pas sa se ia la bataie dar au fost despartiti imediat.
Meciul in sine a fost mult mai antrenant fata de meciul din Cupa, echilibrat pana la un anumit punct. Dupa ce Steaua a marcat in minutul 49 prin Surdu, jocul s-a mutat in jumatatea Stelei care s-a aparat de atacurile in valuri ale rapidistilor.Pe masura trecerii timpului rapidistii deveneau tot mai frustrati si nervosi ca mingea se incapatana sa-l depasesca pe extraordinarul Tatarusanu. Steaua nu a jucat asa slab ca in meciul din campionat dar totusi a avut mult mai mult de suferit. "A doua repriza nici nu stiu unde a fost Steaua, cu cine am jucat. Cred ca era o echipa de Divizia C. Arbitrajul a fost ok, as fi penibil sa dau vina pe arbitraj. Dar parca prea mult s-au aruncat pe jos stelistii", spunea dupa meci Sorin Frunza. Iata si o parte din declaratia singurului marcator din acest sfert de finala: "Este o calificare enorma, Steaua nu a mai ajuns de mult in semifnale. Ne-am dorit sa castigam, mai ales aici la Rapid. Am inteles ca meciul trecut nu am avut sange in instalatie, se pare ca acum am avut. Suntem pe drumul cel bun si speram sa continuam tot asa. Acum nu am mai tras in bara pentru ca a fost alta situatie. Am driblat portarul si am marcat. Este un gol important din cariera mea, si ma bucur de el. Tatarusanu este eroul nostru de cand a inceput campionatul, nu stiu ce ne-am face fara el, dar de asta e la Steaua si e platit sa apere. Vrem sa luam un trofeu, asta vrea toata lumea anul acesta".
Acum stelistii se pregatesc de meciul cu Gaz Metan Medias de pe teren propriu,  care personal cred ca o sa fie un meci foarte greu cu o echipa care primeste putine goluri si pleaca destul de greu fara puncte din deplasare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu